Pro lepší poskytování našich služeb používáme soubory cookies. Souhlasím

Nejčastější dotazy


1) Vyrábíte matrace na míru? I kdyby měla mít velmi atypický tvar?

Ano, matraci Vám vyrobíme přesně dle požadovaných rozměrů. V případě, že má být atypického tvaru (zaoblené rohy, výkus, lichoběžník, atp.), budeme pro zadání do výroby potřebovat nákres či šablonu. Například matrace do lodě, auta i třeba do košíku pro miminko není problém. Neváhejte se na nás s Vaším požadavkem obrátit.


2) Jakou mám zvolit matraci? Poradíte mi s výběrem?

Záleží nejen na tom, zda matraci kupujete k pravidelnému či občasnému spaní nebo pro koho je určená, ale i na mnoha dalších věcech. Základní tipy pro výběr matrace najdete na našem blogu, ale i náš odborný personál Vám rád poradí jak mailem a na facebooku, tak samozřejmě osobně v některé z našich prodejen.


3) Je možné vyrobit vybranou postel v jiném rozměru, než jaké máte v nabídce? A je možno vyrobit atypický noční stolek či jiný kus nábytku?

Ano, u některých typů sériově vyráběného nábytku jsou jeho individuální úpravy možné, jejich dostupnost a cenu budeme na základě obdržených požadavků konzultovat s výrobou.


4) Když si objednám matraci s vyzvednutím u vás ve skladu, vejde se mi do auta? Je srolovaná?

Matrace skladujeme a expedujeme rovné, nesrolované. Dlouhodobé stlačení pro přepravu a skladování jim může uškodit. Nicméně na převoz je samozřejmě možné běžné pěnové matrace dočasně přehnout, aby se do auta snáz vešly. S naložením matrace Vám naši pracovníci skladu rádi pomohou.


5) Máte některé matrace i skladem?

Ano, nejčastěji prodávané matrace v běžně požadovaných rozměrech a v nejčastějších variantách provedení (tuhost, potah) máme skladem, je tedy možné si matraci hned odvézt.


6) Objednám-li si dovoz zboží domů, mohu doplatek uhradit kartou?

Ano, úhrada doplatku kartou je možná při dovozech v Praze a okolí, stejně jako je možná platba při převzetí zboží v hotovosti. Částka za dovoz, která vám je sdělena při sjednání objednávky, je pak hrazena smluvní rozvozové firmě v lokalitách Praha a Brno v hotovosti.


7) Pokud objednám matrace s jejich dovozem domů, je možný i odvoz starých matrací?

Ano, ale je nutné se předem na tomto domluvit na prodejně resp. s rozvozovou firmou, která k Vám nové matrace poveze. Odvoz a ekologická likvidace starých matrací s jejich následným uložením ve sběrném dvoře pak proběhne za poplatek.


8) Zvládnu montáž postele doma sám? A je možné postel znovu rozmontovat a pak opět sestavit – například kvůli stěhování?

Ano, balení obsahuje montážní návod a vše je připraveno k sestavení, nicméně je zpravidla vhodné nábytek montovat ve dvojici. U některých nábytků je z důvodu jejich správného ustavení a funkčnosti doporučována montáž odbornou firmou. Co se týče opětovného rozložení a složení, i to je samozřejmě možné.


9) Jak se správně starat o matraci, aby dlouho vydržela? Opravdu je dobré ji otáčet, i když má vrstvu líné pěny?

Ano, matrace je vhodné pro prodloužení jejich životnosti pravidelně otáčet. I u matrací ve variantě Comfort jednoduše odepnete potah (všechny naše matracové potahy lze rozdělit na dva samostatné dílce), odejmete roznášecí vrstvu líné pěny (ta je na jádro volně položená) a jádro matrace otočíte tak, aby ramenní změkčení (kolébka) zůstala stále v místě, kam po ulehnutí sahají ramena. Poté na jádro vrátíte línou pěnu a připnete (např. vypraný) horní díl potahu. Správnou péčí a pravidelným otáčením matrace prodloužíte její životnost. Několik tipů, jak se o lůžko starat, jsme sepsali v článku Správná péče o matraci.


10) Doručujete zboží i na Slovensko?

Ano, ani doručení zboží na Slovensko pro nás není problém. U vybraného sortimentu je možné jeho zaslání přepravní společností, u ostaního je pak možný individuální dovoz příp. i s montáží. Cena této služby se pak počítá dle vzdálenosti místa dodání od nejbližšího expedičního skladu – tedy od skladů JMP ve Valašském Meziříčí a Brně.


Newsletter

Přihlaste se k odběru novinek a buďte informováni o všech zajímavých slevách a akcích